Gry i zabawy online dla dzieci i młodzieży.
  • Kategoria: PS4 Pomoc

PS4 nie przyjmuje płytek, sprawa gwarancji

Witam a więc na wstępie chciałem się przywitać bo to mój pierwszy post :)
Moja PS4 która ma niespełna miesiąc dziś ostro mnie wnerwiła, wysunęła płytę po czym nie chciała już żadnej przyjąć, tylko cały czas słychać było dźwięk wysuwania płyty... zrobiłem aktualizacje i póki co działa normalnie
ale mam obawy bo słyszałem ,że to tylko tymczasowe rozwiązanie ,że problem może rozwiązać tylko odesłanie konsoli do serwisu
Pleja kupiłem w media markt na fajnej promocji ale nie mam żadnej karty gwarancyjnej tylko paragon z media jak powinienem postąpić w razie gdyby konsola zaczęła znowu świrować ? jechać z tym paragonem do media ?

forum PS4 darmowe gry dla dzieci online

ODPOWIEDZI:

romanbomba: Możesz oddać konsole do sklepu jak i poprzez sony - wtedy zostanie zamówiony kurier, który dostarczy kosnole do serwisu gwarancyjnego.
Odnośnie tej usterki to sprawdz czy nie wcisnęła Ci się gumka, która znajduje się pod przyciskiem wysuwania płyt.. jeśli często podnosisz bądz przestawiasz konsole mogła się wcisnąć i blokuje mechanizm

HeningerPL: Skontaktowałem się z Supportem i pani powiedziała mi ,że można spróbować takich czynności, zamiast odsyłania na gwarancje


Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta PlayStation.

W celu rozwiązania opisanego problemu, proszę odbudować bazę danych w trybie bezpiecznym konsoli. W tym celu należy:
1. Wyłączyć PlayStation 4.
2. Nacisnąć i przytrzymać przycisk włączenia na konsoli (Power), aż do usłyszenia drugiego sygnału.
3. Podłączyć kontroler przez USB, następnie nacisnąć przycisk PS.
6. Pojawi się menu w trybie bezpiecznym (Recovery Menu).

Spośród dostępnych punktów należy wybrać opcję "Ponownie zbuduj bazę danych" (opcja numer 5). Krok ten nie spowoduje usunięcia danych poza plikami tymczasowymi (np. wiadomościami od innych użytkowników, listami odtwarzania). Jeśli odbudowa bazy danych nie naprawi problemu, proszę postępować wg poniższej instrukcji:

1. Proszę zdjąć odblaskową część pokrywy zgodnie z zaleceniami Kroku 1 instrukcji "PS4 Reczne wysuwanie zablokowanej plyty" dostępnej na stronie playstation.com
2. Proszę znaleźć śrubę ręcznego wysuwania płyty i dokręcić ją zgodnie z ruchem wskazówek zegara do momentu poczucia oporu (proszę nie dokręcać z użyciem siły)
3. Proszę założyć odblaskowy panel umieszczając go nad odsłoniętą częścią urządzenia PS4, około 1/4 cala od szwu. Nastepnie przesunąć panel w kierunku szwu do usłyszenia klikniecia w momencie umieszczenia go na swoim miejscu.
4. Proszę podłączyć kabel HDMI, zasilanie oraz wszelkie inne przewody, które zostały odłaczone w Kroku 1.
5. Proszę podłączyć urządzenie PS4 do gniazda zasilania, aby sprawdzić, że wszystkie elementy systemu działaja prawidłowo.

Jeżeli pomimo podjęcia powyższych kroków problem dalej występuje, proszę wrócić do trybu bezpiecznego konsoli i wykonać inicjalizację systemu PS4 (opcja nr 7). Krok te spowoduje utratę wszystkich danych i ustawień, w związku z czym zalecamy wcześniejsze wykonanie kopii zapasowej danych.

Jesli żadne zaproponowane rozwiązanie nie przyniesie pozytywnego rezultatu, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą telefoniczną. W celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej prosimy przygotować nr seryjny konsoli, który znajduje się od spodu konsoli, pod kodem kreskowym.

Pozdrawiam

Co sądzicie o ponownym zbudowaniu bazy danych lub o inicjowaniu PS4 ??? Czy lepiej od razu odesłać im i niech oni naprawiają
Mi wydaje się ,że to problem z firmware a nie mechaniczny więc mogło by pomóc ale sam nie wiem...

romanbomba: Sprawdz nikt Ci przecież nie powie czy to będzie działać czy też nie, ale szczerze powiedziawszy wątpie by to zadziałało.. skoro konsola działała normalnie, a dopiero po czasie zaczeło się z nia coś dziać..

saki171: Dużo osób pozbyło się problemu kręcąc tą śróbką więc spróbuj.

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

home-footer